torsdag den 14. august 2014

Dagens anbefaling fra Voksentid

Jeg har lige set tre fantastiske film i rap. Jo, den er god nok. Tre helt igennem fantastiske film, som du bør se, hvis du ikke har set dem endnu. Jeg er så oppe at køre over dem, at jeg straks må anbefale dem:

Grand Budapest Hotel: En helt igennem Wes Andersonsk Wes Anderson-film. Gennemmusikalsk timing, den mest gennemførte visuelle stil og mesterligt skuespil fra Ralph Fiennes.

Paradistrilogien: Kærlighed: Igen en gennemført visuel nydelse i en film om kroppe, bekræftelse og ensomhed. Hudløst spil af hovedrolleindehaveren Margarette Tiesel. Skiftevis tåkrummende og rørende scener.

Smagen af rust og ben: Blændende skuespil og en meget rørende historie om kroppe og kærlighed på trods.




2 kommentarer:

  1. Jeg vil lige anbefale min voksenven at se "The honourable woman" (serie) på HBO (inden vi afmelder HBO indtil næste års GOT:)). Det er mega godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det vil jeg gøre, voksenven! Så har vi også noget at tale om igen.

      Slet